woensdag 27 april 2011

Stoffen verzamelen in Tilburg


De kern van mijn project is, het terugbrengen van textiel in de haven. Dit door allerlei stoffen aan de kade van de haven terug te laten komen. Aan de hand van het materiaal wat ik vind ga ik een sculptuur bouwen. Hiervoor heb ik wel veel textiel nodig en daarom ben ik deze week op zoek gegaan naar adressen waar ik goedkoop of zelfs gratis stof kan krijgen. Mijn voorkeur gaat uit naar bedrijven die zijn gevestigd in Tilburg.

Verzameling materiaal tot nu toe:
50 jute zakken (besteld bij een groothandel in Heusden)
30 vullingen van kussens (gekregen van het bedrijf van mijn vader)
50 meter stof coupons van gordijnen, van een gordijnenwinkel vlak bij mijn huis.
10 meter stof van de Besterd markt.

Dit is nog niet genoeg om mijn project te realiseren, daarom moet ik snel op zoek naar nieuwe adressen.
De bedrijven waar ik al contact mee heb of wil gaan bezoeken zijn.
Textielstad Tilburg
van Gool stoffen
Listex Recyling
Lips textielservice Tilburg
School, het plaatsen van bakken waar studenten en docenten materialen in kunnen deponeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.