woensdag 13 april 2011

Onderzoek, Projectplan, Tweede Huid

Vorige week heb ik over mijn idee/concept gesproken met vele leraren. Zo heb ik gesproken met Maggy, Alan, Renee, Guido en Ali.
Ik heb goede feedback gekregen van de docenten over mijn idee, en kan dankzij de feedback mijn projectplan afronden en de komende weken aan de slag. 
Zoals jullie weten ben ik voor mijn project bezig met de TWEEDE HUID. Ik ben nog volop bezig om te onderzoeken hoe ik mijn idee het beste kan uitvoeren. 
Tijdens mijn onderzoek hoe ik mijn idee het beste kan uitvoeren, heb ik mezelf de volgende vragen gesteld.
Hoe kan ik mijn idee het beste overbrengen bij mijn doelgroep? Mijn doelgroep is: alle buurtbewoners van de Piushaven. Wat heb ik hiervoor nodig? Welke materiaal?En welke kosten zijn daaraan verbonden? Worden het bestaande kledingstukken, of ga ik deze zelf maken? Of ga ik kledingstukken van de buurtbewoners vragen?Ga ik werken met sponsors? Tweedehandswinkel bv La poubelle of Sam Sam?Wat worden dalijk de ruimte(s) worden waar ik mijn werk ga presenteren? Als ik meerdere ruimtes ga gebruiken, welke effect gaat dit dan hebben op mijn idee/concept.
Dit zijn een aantal vragen die ik mezelf heb gesteld. Om deze vragen te kunnen beantwoorden ben ik deze week nog bezig met mijn onderzoek.
Ik zal deze week nog veel bloggen over mijn onderzoek.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.