maandag 9 mei 2011

Vorderingen

Wat ik nog vergeten te melden was op de blog, en waar ik helaas (stom!) ook geen beelden van heb, is dat ik voor de vakantie met een beamer van school buiten in een witte bak met water heb getest hoe het beamen eruit ziet. Gelukkig was het wel zichtbaar, al de scheen de zon toen niet. Al zal ik wel op moeten letten met de kleuren, want die worden behoorlijk gedimt, dus dat wordt vooral veel felle en diepe/donkere kleuren gebruiken! De laag water eroverheen was niet heel erg zichtbaar, maar dat kwam natuurlijk omdat ik kraakhelder kraanwater had gebruikt en in zo'n bak staat dat helemaal stil. Dat is in de haven natuurlijk wel anders. Kans is dus wel dat het beeld ook een stuk donkerder wordt als er laagje donker water overheen valt.
Verder heb ik nog gebeld met een man die verantwoordelijk was voor evenementen. Ik mag mijn plan gewoon uitvoeren, als het vaarverkeer maar niet gehinderd wordt. Nu weet ik dat het mogelijk is dat op het hele uur een boot langs komt, maar dit hoeft niet zo te zijn. Ik kan dit (vooral op de presentatiedag en de testmomenten daarvoor) kortsluiten met de brugwachter ter plaatse om te vragen of er boten komen. De brug kan gewoon draaien met het zeil in het water, maar voor de beamer die aan de brug bevestigd is, levert dit mogelijk problemen op.
Snel volgt nog mijn eerste probeersel van de animatie,ik kreeg steeds foutmelding bij het uploaden naar youtube.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.