donderdag 19 mei 2011

Pallets als podium

Het volume ‘probleem’ begon me steeds meer tegen te staan. Hoe meer ik verzamel, hoe minder het lijkt. Vol van frustratie heb ik toen een rondje gelopen op mijn bouwplaats. Daar lagen grote balen met isolatiemateriaal opgestapeld. ‘Als ik het nu eens zo groot kan krijgen’. Daar lag weer oplossing voor het oprapen namelijk: pallets. Deze zaten tussen de isolatiemateriaal, om alles netjes te stapelen en voor stevigheid. Precies wat ik nodig heb! Daarom heb ik 10 pallets van de bouwplaats te leen gekregen voor het project. Ik ben meteen aan de slag gegaan met mijn materialen, en erg enthousiast over mijn bevinden. Alleen heb ik wel meer mensen nodig om de pallets op te tillen. Ook is het nog een kunst om een rechte ‘hoop’ te bouwen. Deze week is voor de laatste materiaalproeven, en volgende week ga ik het definitief bouwen op de vlonder.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.