dinsdag 17 mei 2011

KLEDING, KLEDING, KLEDING & BOEK BKKC


Zoals belooft zou ik vandaag een post plaatsen van de kleding. Ik heb zoveel kleding dat ik hier een selectie van de kledingstukken laat zien die ik ga gebruiken. Het zijn niet alleen kledingstukken, maar ook ondergoed, sokken, sjaals etc..



Voor BKKC-prijs moeste er boekjes worden gemaakt voor de juryleden met je concept, plan van aanpak etc erin. Hiervoor heb ik boekjes gemaakt met een tweede huid.

OMSLAG VAN BOEK VOOR BKKC


Verder ben ik vandaag aan de slag gegaan met de labels voor de kledingstukken en met het verharde van de kledingstukken. Deze week zal ik nog verder gaan met het verharde van de kledingstukken en zal ik mijn definitieve schets maken voor de uitvoering.
Ik ben namelijk van plan om niet alle kledingstukken op te hangen, want hierdoor krijg ik niet het effect die ik wil creëren.
Ik ga van alle kledingstukken die ik heb een groot kledingstuk maken in de vorm van een jurk.
Dit gaat een mega grote jurk worden, die ik om een boom ga wikkelen als een tweede huid.

De schetsen hiervan volgen deze week nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.