woensdag 4 mei 2011

EXPERIMENTEREN


Deze week ben ik druk bezig met het experimenteren met mijn materiaal namelijk: KLEDING
De tweede huid, de kleding gaat het beeld vormen van mijn project. De dingen langs het water worden aangekleed met de kleding.
Voor mijn project is het belangrijk dat de kleding organische vormen heeft. Om de organische vormen te creëren ga ik de kleding verharde met transparante textielverharder.
Vandaag ben ik hiermee aan de slag gegaan, en heb goede resultaat!

De kleding is verhard en nog een voordeel van het textielverharde is dat ik zelf vormen kan geven aan de kleding. Hierdoor kan ik de kleding zo verharden en zelf in model brengen dat ze prima passen op de dingen langs het water.

Hierbij alvast een eerste beeld van mijn proef.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.