zaterdag 14 mei 2011

De Verhuizing






12 mei 2011
Na een lange dag vol inpakken, inladen, schoonmaken, uitladen en inrichten nog één bericht voordat ik ook mijn laptop opberg. Met een knoop in mijn maag heb ik vanochtend al mijn bezittingen in de verhuiswagen van La Poubelle geladen (en het busje van Rick en de auto van Frans). Mijn kamer is nu helemaal leeg.
Het inrichten van de zeecontainer verliep heel soepel (met dank aan Annelijn), het oogt zelfs gezellig. Er was meteen veel belangstelling van bezoekers en medewerkers. Sommige mensen vinden het geweldig, anderen vinden me gek.

Nu breekt de avond aan, de eerste avond zonder spullen. Wat zou ik het meeste missen? Mijn bed? Mijn kleding? Mijn laptop? Mijn klok? Morgen weet ik het...

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.