dinsdag 24 mei 2011

Bijna klaar!

Eindelijk! Mijn 'tuinposter' is binnen! In het weekend heb ik de letters op het plastic met de hand genaaid en vandaag heb ik in de hoeken in de textielwerkplaats ringen in de hoeken geslagen, dus nu kan ik al het resultaat zien. Vorig week heb ik ook visloodjes gekocht om het te verzwaren zodat het niet op het water blijft drijven. Ik heb vandaag met de brugwachter gesproken en met een man die in een van de woonboten woont en hij was zo vriendelijk dat hij me donderdag helpt met een bootje en het bevestigen! Nu moet ik alleen nog morgen bekijken of ik het blauwgroene plastic wil gebruiken.
















De letters zijn nu misschien nog een beetje onduidelijk, maar ik denk als er een beetje water tussen zit en het meer los komt van de ondergrond dat het dan duidelijker is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.