vrijdag 22 april 2011

Locatie 'Tweede Huid'

Deze week ben ik aan de slag gegaan om de juiste locatie te bepalen waar ik mijn concept wil gaan uitvoeren.
Om de juiste locatie te bepalen heb ik gekeken waar mijn concept het beste kan worden uitgevoerd. Ook heb ik gekeken waar de andere studenten zitten, om te voorkomen dat we met zijn alle op dezelfde plek gaan exposeren.

De plek waar ik uiteindelijk ga exposeren is het kleine park langs de Vendeliersstraat.
Dit is een plek met veel bomen, lantaarnpalen en andere dingen langs het water, die ik ga gebruiken om mijn idee uit te voeren.
De komende weken ga ik werken aan de uitvoering in onze prachtige appartement.
Iedereen is van harte welkom om een kijkje te komen nemen.

MIJN EXPOSITIERUIMTE OP KAART


DE EXPOSITIERUIMTE OP FOTO
 

Onze atelier ´De Havenmeester´ waar ik een mooi uitzicht heb op mijn expositieruimte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.