vrijdag 8 april 2011

Bedrijvigheid in de haven

Op donderdag 7 april heb ik de hele dag in de Piushaven doorgebracht. Mijn oorspronkelijke idee was om mij gewoon is in te beelden hoe de haven als hij nog gebruikt zou worden. Aangekomen op de plek ben ik op zoek gegaan naar overblijfselen van de ‘oude’ haven. Opvallend was dat ik eigenlijk vrij weinig kon vinden, zo hier en daar staat nog een verdwaalde aanleg paal. Wat me wel opviel is dat er op dit moment bijna dezelfde bedrijvigheid plaats vind aan de kade als ‘toen’.
Ze zijn alleen niet aan het laden en lossen, maar staan er bouwvakkers hard te werken aan de nieuwe haven kade. Het had eigenlijk al in maart af moeten zijn, en daarom zijn er nu extra mannen ingezet om alles zo snel mogelijk af te krijgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.